MARKEDSFØRING
Engasjerende innhold som
vekker tillit
Vet kundene dine om dere, og er firmaidentiteten deres tydelig? En bedrift har i alle fall ikke råd til å være usynlig!
Men hvordan være unik?
“Markedsføring må håndteres av mennesker som forstår mennesker”
Mange bedrifter har ikke anledning til å ansette et eget markedsteam. Betyr det at du må forsake din synlighet i markedet? Skal daglig leder gjøre dette på toppen av alt annet? Eller hente inn profesjonell hjelp?
Prosessen varierer, men målene knyttes mot resultat
Behovsanalyse
Hvilken bransje er du i? Hva for spillerom har du i bransjen? Hvem er kundene? Hva ønsker de? Vi starter med en spørsmålsrunde og blir kjent. Dette er grunnlaget for en behovsanalyse.
Enighet
Vi vil identifisere hvilke kanaler og strategier som kan være mest effektive for å nå målene.
Aksept
Du har full kontroll underveis i prosessen. Du gir din aksept både på det økonomiske bildet og veivalgene vi tar. Ingenting gjøres uten din godkjennelse.
Kreativitet
Basert på analysen utvikler vi de kreative konseptene som skal engasjere kundegruppen eller målgruppen og styrke inntrykket av merkevaren din.
Implementering
Vi implementerer strategien og følger resultatene. Nå er det tid for å analysere all data, og optimalisere strategier deretter. Du bør nå oppleve stadige forbedringer for bedriften fra markedsføringen.
Markedsrapport
Du får regelmessige rapporteringer på markedstiltak. Du får anbefalinger for videre utvikling av forretningen og om mulige forbedringer basert på innsiktene som samles inn.